botox!!!!

idag har jag snackat me han plastikkirurgen ja fick numret till från hon min kompis som ja inte tycker om.. ahaha aja...

som vanligt vill dom typ att man ska genomgå sånt där test elelr va dom kallar de.. asså att man måste snacka me en sykolog först o få godkännande.. fattar inte varför.. asså har ju redan gjort operationen 2 ggr.. iaf i brösten...

snacka även me han angåände läpparna o han sa att jag absolut itne skulle göra de själv, som ja tänkte först... men de e klart så äre me alla vuxna ska förbjuda allt som e roligt ;)

nån som vet en rba sida som man kan få tag i såna botox spruter????

tacksam för tipps!!!

asså man kan som sagt testa lite i taget.. märker ju om de blir fult.. förresten har ja hört att botox typ försvinner om ett tag.. så aja.. gör som sagt inge om de blir lite fel...

men aja bokade iaf en tid hos "min" psykolog som ja vart hos dom andra gångerna, hehe han ääälskar mej!!
han kommer lätt acceptera direkt att ja får genomgå detta :)




va förresten o shoppade en ny bh på laredoute.se

inte så snygg men den enda som fanns i min storlek ja kommer få efetr operationen: 70G :)

(den på själva bilden e mindre, men de e samma modell)





aja puss på er alla,


ps. vet att ni avundas mej ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

är du 80 cm under brösten? det är min mamma och hon är 50.

2010-02-05 @ 18:56:29
Postat av: dudu

vadå?? ska du ha botox i brösten?? de funkar väl inte?? kan man göra de själv oxå?

2010-02-05 @ 21:31:17
Postat av: w

wow... hoppas du tränar ryggmusklerna ordentligt. sötnosar i g väger en hel del kan jag lova dig. själv funderar jag på att snarare byta ner mig. byta? :P

2010-02-06 @ 02:20:47
Postat av: Anonym

tantig BH

2010-02-08 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0