i´m a nasty teacher ;)

så jävla gött!
för de första så har ja fått massa beställningar sen ja råka nämna min msn här i bloggen hehe...
inga hämd beställningar men en hel del där ute som e sugna på en natt med mej ;)

var tillome en äldre "kvinna" ( tror hon sa hon va 47) som erbjuder mej 1500 bara för att gå ut och äta med henne!
vi snackade ganska länge på msn igår... o hon e väl en av dom där äldre som har tröttnat på sitt tråkiga liv o sin feta man o vill komma ut och roa sej lite..
antar att hon ansåg en dejt me mej skulle va spännande eller nåt;) livin on the edch! :D

hoppas bara hon inte vill nåt mer än en midda för tror inte ja har lust att ha sex me en tant :S
beror ju iofs på om hon betalar bra hehe... hon va ju inte så jätte ful iallfall.. såg lite sådär sofitekerad ut eller va man kallar de.... hehe

jaa så vi får se hur de går me de.. vi skulle evntuellt käka ikväll eller ta de till helgen, hennes man skulle tydligen iväg på nåt me jobbet tror ja... fast trot bara han igentlien skulle bli nöjd om hans fru "dejta" en puma som mej ;)

förresten va de itne de ja skulle beräta om utan ja tror ja kommer få ett riktit jobb också!!
ni minns ju kanske hur de gick på mitt förra kafe jobb :P hehe.. gick iaf aldri tebaka efter att min chef skulle ha ett snack me mej... men aja,, fick ju min lön åsås sate... i dont reilly care!


hanna kände iaf en tjej som vikarierar iblan på grundskolor fast de e typ inte i karlstad utan omd e va kil eller däje eller nåt.. aja de är iaf typ grundskolan,, alså upp till 9an tror ja... så dom verka typ ha brist på personal så dom kan iblan ta in folk helt utan utbildning. alså inga svåra grejer man ska undevisa i satte.. de lär ju va peas of cace för en brud som mej ;)



hon ska tipsa om mej ifall dom skulle behöva fler!! shit fatta va kul!
hehe tänk liksom mej som en sån där kinky lärarinna... hehe... have u done ure homework tooday?
då får nog dom där fejkar glajorna åka på som ja köpte hehe....

me= nasty teacher!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter iaf som ett bättre sätt att tjäna pengar än dina andra "smarta" ideér!

2010-02-16 @ 16:01:21
Postat av: Lärare

Skulle bli rädd om du fick jobb som lärare. Du kan ju varken stava eller använda korrekta meningsbyggnader. För det andra är du antagligen den sämsta förebilden en ung tjej kan få. Satsa på en karriär som hora istället, de tror jag skulle passa dig bättre ;)

2010-02-16 @ 17:50:25
Postat av: Lärare

Skulle på riktigt bli rädd om du fick jobb som lärare. Du kan varken stava eller använda korrekta meningsbyggnader. För det andra är du antagligen den sämsta förebilden en ung tjej kan få. Satsta på en karriär som hora istället, det tror jag skulle passa dig bättre:)

2010-02-16 @ 17:53:21
Postat av: Anonym

Jag har en fråga. Hur skulle du ställa dig till att ha trekant med mig och min flickvän? Vi betalar självklart.

2010-02-16 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0