lite go låt!

Hittat en ny favvorit låt som vi festade till hela kvällen igår som muntrat upp mej idag
och kan säjja er att sluta läs min blogg om något stör er eller så kan ni ta de direkt emd mejj å inte va anonyma?? whats the problem me de?
Här kommer låten iaf:
Break Your Heart - på spotify ganska långt upp i listan.
Och min stavning som är som en som går på grundskolan som någon har kommenterat det är bara för att ja skriver men skriver snabbt och inte alltid kollar stavningen. det är inte de att ja inte kan stava. Sluta bryer!
Litet lexikon för er looser som inte fattar om inte allt är eksakt rättstavat:
iaf= i alla fall
iofs = i och för sej
lr= eller!
Kyssar på alla hjärtan ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snälla nån.. Förkortningar kan väl varenda människa idag?



Mej = Mig

Säjja = Säga

Mejj = Mig

whats the problem me de? Vad ÄR problemed MED DET

Sluta bryer! = BRY ER

Eksakt = Exakt



Där har du dina problem..

Jag skriver snabbt jag oxå, men inte fan skriver jag som en liten snorunge i ettan...

Du verkar totalt missa vad punkt, kommatecken och vad stor bokstav är och för inte tala om mellanslag. Du vet den avlånga tangenten på tangentbordet



Du måste verkligen vara retard på riktigt..



Kan inte prata engelska, vet inte vad pund är och dess värde, du horar och snor saker och kan verkligen inte stava.. (En vän till mig som har dyslexi skriver 10 gånger bättre och renare än dig.. )



Du är verkligen en äkta dum silikonpumpad fejkblondin med IQ mindre än en död fiskmås.. Snacka om att få dagens skratt av din patetiska blogg.. =) TACK! :)

2010-02-15 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0