Me - a bestseller ;)

Ooh jag ska bli affärskvinna!!
Kom på det igår när ja skulle på dejt emd en från spraydejt.
Han hade as snygga heta bilder på sidan, men när ja träffa han på stan va han... NOT SO HOT. till omed fuuul
alltså hatar verkligen fula.. Kan dom inte bara fixa sig lixom??
Aja iaf så skulle han bjuda på mat på Munken å därär de verklien sviindyr man men de är sån mat ja jillar!
Så vi käka där å  han bjöd på vin så vi beställde in en hel flaska ^^
SVINDYRT!! HEHEH
Iaf sen fråga han om ja ville me till han å dricka lite emr innan vi kunde gå ut...
Så why not?? så slipper amn köa mindre på krogen.
Sne bara utan att ja ens hade sagt nått så säjjer han
:
vad skulle du ta för en avsugning??
Hehe
Först blev ja helt paff.. Sen fatta ja at tja kunde tjäna på de...
Hehe
Så ja bara hmm okej 200 spänn??
Heheh Å dum som han va så nappade han ;)
Heheh sen hade ja sex emd han också.. ^^
Men han blev inte emd ut på krogen så ja stack själv men sen träffade jag Hanna ochså så vi kunde dra ut tillsammans på tempel =)
Kändes ju som lite förlust att ja inte fick mina 200 kr, MEN att jag har ändå kommit på en affärsidé, så de gööör inget..
De finns kasch att tjäna sejj ;)
2 be kontinjud

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju du som inte var en hora. Förstår inte hur de kan röra vid dig, haha.

2010-02-07 @ 22:16:04
Postat av: karlstadblondinen

svar: hora?? hur blev jag en hora helt plötsligt?

Jag gick typ på dejt bara, sen om han vil betala mig, so fajn!

;)

kisses

2010-02-07 @ 22:27:49
Postat av: Sandra

Haha, jag älskar och läsa din blogg.. Jag menar det faktiskt. Du gör sånna grejer (om det nu är sant dvs) som ingen annan människa hade gjort mot sig själv/sin kropp.. man får sig ett gott skratt. Men tyvärr ledsen över att förstöra för dig.. Men att ta betalt för sex finns redan.. de kallas hora..



Uppdatera oftare :)

2010-02-07 @ 23:14:04
Postat av: Frida

Jag älskar också att läsa den här bloggen, men håller inte med dig Sandra?!? Sluta va taski o kalla henne hora! Försök komma på en bättre affärsidé själv om det nu är så lätt!!!

2010-02-07 @ 23:30:44
Postat av: Sebbe

Jag tycker iaf att d låter som en smart affärside!;) Har du någon mail som man kan kontakta dig på??? puss

2010-02-07 @ 23:46:58
Postat av: Ms Righteous

Ur Svenska Akademiens Ordbok;



HORA



1) [...] kvinna som mot betalning låter bruka sig till otukt [...]



http://g3.spraakdata.gu.se/saob/



Så jo, tar du betalt för sexuella tjänster så är du en hora.

2010-02-08 @ 00:03:44
Postat av: Hanna

Hej Gumman! Skitbra idé ju! Dom som klagar är bara så avensjuka! Bra timlön äre ju också om man säger så eftersomm vi är proffs;)

2010-02-08 @ 00:07:22
Postat av: Anonym

Vissa är inte avundsjuka, för de skulle inte ens ta i kuken för 200 spänn. Lär dig marknaden innan du ger dig ut på djupa vatten. Annars gör du dig själv en stor otjänst.

Och affärsidé^^ Som de andra sagt, du är inte den första, och du lär inte bli den sista, så naiv som du är.

2010-02-09 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0