mitt nya liv!

----->hans
Det här är till dej, det viktia är itne att ja är en pingla utan att du är rik och lättlurad ;) hehe närå men ja behöve rpengar till en sak så ja måste lura nån kille :P
Hehe Ja har bestämmt att ja ska fixa läpparna för ja ä så jävla trött på dom.
Hatar egenklien alla fejkbrudar men vissa saker som man inte är nöjd me tycker ja man kan fixa...
Men så undrar ja om nån har erfarenhet av de å så ja vill bara ha lite fylliare läppar typ inte så mkt.
Vad kostar de osv?
Hehhe ja kommer bli så jääävla het inte för att ja inte är de nu men då kommer de bli svårt för killarna att hålla sej borta.
=mer ragg till lilla mejj! =)
iaf så de ja tänkte va överläppen lite emr bara... så de blir proporsjonerligare!
Känner att ja behöver dehär för ja vill ändra mitt liv å att ja ska må bättre å så... Inte för att ja inte gör de mn ni fattar...
Iaf så ska ja träffa en kille som ja dejtade på internet så får se va som händer där... Hehe Han verka iaf va bra!

Kommentarer
Postat av: Lajan

hej!! jag har förstorat läpparna med botox ... de blev ganska bra men då måste du fylla på läpparna regelbundet... men de e bättre än silicon iaf.. litet tips bara

2010-02-01 @ 13:24:57
Postat av: Anonym

Ja, för det var ju ett bra sätt att skaffa sig ett nytt liv på...

2010-02-02 @ 22:13:44
Postat av: /fredde

Öööhhh, idiot.

2010-02-03 @ 09:28:20
Postat av: Hans

pengar har jag gott om... frågan är, gillar du äldre män?

2010-02-03 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0