need my money!

asså fan va irriterad ja blir såhär i efterhand att ja inte fick mina pengar för avsugnningen... + att ja ska ha extra pengar för att ja gick hela vägen!

ivanliga fall ahde ja inte orka bry mej.. de e ju egentlien bara att leta rätt på nåt nytt offer (eller utvald som ja hellre kallar de ;)

men kolla kontot o har verklien sero kash!!!

ja har ju hans nummer kommer inte ihåg va han heter men de e väl skitsamma hehe.. undera på om ja ska ringa o kräva in mina pengar?
annars ligger han riktit risit till alså!
hmm eller om ja ska gå dit o ligga me han igen o få pengar för båda gånger samtidit.. så kanske han kan få mängd rabatt om han e snäll ;)

någon som vet va man kan ta för ett ligg ungefär?
är ganska ny i "bransjen" om man säjer så.. hehe

o vill bara poängtera att ja inte är hora fortfarande... ja känar bara lite extra pengar på mitt kall i livet så att säja ;)



aja.. nu ska ja lägga ut annonser på alla grejer ja har haffat hos mina olika ragg på blocket... så blire ju nåra kroner där iallafall..

nån som e inträsserad av en playstation eller ipod?

ge ett bud :)


obs. pengarna går till välgörande ändamål (  botox till mej:D  )



nu blire barnförbjudenfilm me mr rabbit ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kallas för stöldgods gumman

2010-02-08 @ 00:07:33
Postat av: Em

hehe..... fan va skön du e...

hade inte gått under 500 för en avsugning, litet tips!



har letat rätt på en sida där du kan köpa botox också :)



http://all-drugs-online.com/Drugs/Wrincle-evening-out/default.aspx

2010-02-08 @ 00:12:54
Postat av: Ida L

ÅÅÅh vad irriterande! Tycker du ska försöka kräva in pengarna på nåt sätt? Typ skicka sms "hej snygging jag glömde mitt läppglans, kan ja komma å hämta det?" Sen tror han att du vill ligga me han igjen o då säger du bara "Jag glömde visst att ta mina pengar o om du är snäll kan vi göra det igen till rabbateratpris, men skippa själva knullandet för "tid är ju pengar" utan ragga upp nån ny o ta betalt av! Hade iaf jag gjort! lycka till:)

2010-02-08 @ 00:19:23
Postat av: what?

jag har läst en del i don blogg... och det blir ju faan inte bättre med tiden alltså!

Skaffa ett riktigt jobb eller?

du komemr råka illa ut.

2010-02-08 @ 00:23:24
Postat av: Josefina

Hej jag tänkte bara höra vilka sexleksaker du användr? Kanske kunde ge några tips här på bloggen? :D kram

2010-02-08 @ 00:23:25
Postat av: Anonym

hej fin blogg du har :)

2010-02-08 @ 00:25:02
Postat av: Maja

Du är visst en hora om du tar betalt för sexuella tjänster. Det är definitionen på en hora.

2010-02-08 @ 10:36:07
Postat av: LOLCat

Hahaha, du är ju lurad!! Först sätter du näsan i vädret och påstår att horor är äckliga, och så börjar du själv hora. Men det är fint, då är ju du också äcklig med andra ord. Och så är du rätt pantad som inte ens får med dig pengarna!! Hade du haft en hjärna hade du tagit betalt i förhand. Och så går man inte innan man fått pengarna. Pantade korkade fjortis. Skaffa en hjärna :-D

2010-02-09 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0