Okej nu vet ja at jag är bra!


Okej. Avendsjukan har fått ett nytt ansikte som en som heter mshalo (vilket namn!!!)
Iaf så har hon skrivit de här på nån sida och länkat till min blogg...
Jaja då vet man iaf att man har lyckats när folk är avendsjuka och försöker förstöra för mejj!
;)
Okej säjjer som mitt ordspråk:
Dont blejm me caus i´m hot and your not..
Den här tjejen har många fel men några ja ser direkt är : tuttar = inga
sen har hon gjort en sjukt korkad analys av hur jag är.. som att hon kände mej(!) inga rätt. bara fel!
Too baaad bruden!
Jag tar inte åt mej känner mej ändå mycket mycket mognare än nån liten tjej som sitter på ett forum och skriver sånna grejjer. Jag är en annan person än jag va för ett tag sen, mycket kan hända i livet och jag har verklien mognat senaste tiden.
Så mit ttips till dej mshalo (fortfarande knäppt namn) skaffa bigger boobs så kanske du pallar konkursen.
Karlstadblondienen - en mogen sofistekerad tjej with the hol pakatch!
Anna - alla tjejer kan inte vara pryda ;) *kisses*
Emelie - tror inte vi har gått i samma klass för gbg betyder väl ändå Göteborg?? Jag är från karlstad (som du kan förstå av bloggnamnet) ja säger inte att du är korka - jag antyder de bara...

Kommentarer
Postat av: ??

vad försöker du bevisa? kan inte annat än att hålla med dessa kommentarer om dig hjärtat

2010-02-15 @ 21:42:06
Postat av: Vinglasetets

Hahahaha :P

2010-02-15 @ 23:40:12
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: EMILIA

haha lycka till! ;)

2010-02-16 @ 08:17:35
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: redhead

Jo för tuttar är ju allt ;-) Du anar inte hur mkt erbjudanden man kan få med små bröst också ;-) Plus att alla kläder passar bättre=)



Sen kan jag tillägga att jag vet hur mshalo ser ut i verkligheten, och tro mig, hon har bröst! Hon är sig bara inte lik på den bilden ;-)

2010-02-16 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0