sjänat a lot of money.. lr itne men ändå... ;)

Åååh Jag inser ibland att ja gör jätte dumma sker på fyllan... :S
Va på koriander igår, självklart är hippien där å ja glider fram å är så sexi som bara ja kan va,men han ser mej inte :(
Tänkte att ja skulle få hans uppmärksamhet men när ja inte fick de så hälsa ja på han å då typ kände han tydlien inte ijen mej ens... :( å här har ja gått runt å funderat på om han är mister rajt gaj...
TYDLIGEN INTE :(
Ajja men sen hände nått jävligt bra för amn kan säga att ja sjänade lite pengar igår fast ändå inte...
Träffade en annan kille som inte direkt va nått kap,men tänkte om ja får betalt akn ja göra de. ligga av mig alltså.. ^^ me like de vet ni ju. hehe
Så ja håller mej nära han på dansgolvet hela kvällen, å vet ju att han spanar järnet hela tiden! hehe man har ju den inverkan om man säjjer så.. ? ;) Hehe
Iaf så slutar de me att ja ska följa me han hem så vi åker me bussen (jävla fattit å inte åka taxi men men han va väl inte så rik..)
Iaf så tänker ja att ja måste ju säga nått om att de kostar annars är de ju i onördan.. Så när vi va lite halft på G å han va as kåt på mejj så sa ja de att de kostar 1000 spänn (hehe tänke lika bra att dra till me nåt rejält så han tror at tjag är lyxig ;))
Å då säger han at than skulle ta betalt av mej egentligen...
-what????????????????????
-vad händer?
Fick verkien panik då alltså. Skulle jag betala för sex de är de värsta ja har hört! Jag ska ju ha betalt. Och han va verkigen inge fräsh! Usch!
Men så slutade de med att han s att okej ja får gratis om han också får de =D hehe
Så då kan man säjja att ja sjänade på de ^^
Hehe ja skulle ju aldirg ta 1000 spänn för ett ligg ändå..
Så säjj att ja sjänade kasnke 500 spänn? Fast ja har ju inte fått nåra pengar men de känns ändå bra ;)
Nästa gång ska ja nog stå på mej å ta lite betalt på ritkit.
Sen akn ja tillägga till alla idioter på det där forumet som diskuterar mejj å mitt jobb att jag SNODDE INGENTING DENNA GÅNGEN! och har aldrig gjort de av mina kunder heller!
Mycket nöjd ikväll blir de utgång ijen antaglien tempel...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dóh, för DET var ju intelligent. Not.

2010-02-20 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0