TÄVLING PÅ GÅNNNNNG

OJOJOJ nu var de ett tag sen ja skrev men de har verklien hänt lite grejjern nu!
Mn skit i de nu för nu ska tävlingen starta ;)
VINST: Mej ;) eller en hämnd utförd av mej ;)
NÄR: från nu till fredag 26/2
HUR?: skicka ett mejl eller skriv en kommentar här i bloggen (mejl: [email protected])
VAD:
  • skriv ditt namn,
  • om du vill ha mej eller en hämnd,
  • din mejladress och
  • en liten motivering till varför just du ska vinna ;)
BONUS: om du länkar till min blogg i din blogg eller på facebook eller nått sånt får du bonus. (säjj till isf)
REGLER: med mej så menar ja att man kan vinna en kväll me mej alltså vi kan gå ut eller nått å sen får vi se vad som händer lr typ man får göra allt som vanligt men slipper betala.
ELLER
en hämnd på valfri person som man får bestämma själv hur den ska vara osv ;) (ex kolla om någon är otrogen lr göra så nån är de lr sådär...)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej söt

Du vet att jag vill träffa dig igen ;)

Så jag vill var med du har min mail!

Motivering: lets make it hot(er)

2010-02-23 @ 20:52:56
Postat av: hmm

ingen dålig vinst där inte men jag avstår...

2010-02-23 @ 21:01:16
Postat av: mats player

åå sjysst! hur avgör du vem som vinner? och en annan fråga... ingår de några "tjänster" om man väljer en dejt med dig?

2010-02-23 @ 21:06:36
Postat av: Anonym

2010-02-23 @ 21:12:46
URL: http://hotmail.co
Postat av: Karlstdblonienn

Mats Player: de är klart de ingår annars är de väl inget pris!?

2010-02-23 @ 21:13:56
URL: http://karlstadblondinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej men gud vad roligt, en helkväll med dig, ALLA intresseflaggor viftar hysteriskt.

2010-02-23 @ 22:27:33
Postat av: Eva Blixman | Fotograf

Se till att ta bort min bild ifrån din blogg!!

Du har ingen rätt att använda mina bilder.

2010-02-24 @ 10:28:52
URL: http://blixman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0