Till Solariet!

Hey!!
Förstår att ni sitter hemma å väntar på att jag ska ge er en uppdate;)
Idag har jag iallafall varit till solariet och det var verkligen på tiden kan jag säjja! Det börja me att jag gick på stan och såg en massa feta bleka människor å då kom ja på att jag inte vart å solat på typ en vecka?!?!? sjukt jag vet men jag har ju haft en hel del annat att tänka på som ni vet! Vill även ge tipps att om ni vill knulla så måste man vara fräsch o solbränd så får man alla blickar riktade mot sej! helt säkert.
När jag gick på stan kolla ja om ja hitta nåra snyggingar som jag skulle kunna träffa på krogen ikväll. Ikväll blir det utgång men jag vet inte riktit vart?
Vart ska ni? Nån som har nåra bra tipps på vart man han hitta fräscha (och sugna+rika) män!
Igår råka jag gå till ankan. Vet inte varför? Var inge vidare drag o det var bara fattiga/snåla studenter där! Vart kan man hitta en rikti karl lixom???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0