De blev lite fel :( UUuhhuhuh

Ångesten kom krypande och jag har fått panik över de där me Adams bilnyckel..

Vad sa jag med dom till, är ju inte som att jag kommer sno hans bil, har ju inte ens körkort så...

Funderar på vad ja ska göra nu, kanske lämna tillbaka å säjja att ja råkade få med dom. För då kan han ju inte anmäla mig eller nått!

Ska klura lite på de där... eller annars kan jag ju iofs sätta in nyckeln i bilen så kan han tänka att han glömde den där eller what do i kneeew?

Men jag vill ändå hämnas på honom för han hade ju polisanmält det där emd kortet å de.. +Att jag ju trodde att de va ett kuvär som handlade om brottregistergrejjen som ja lämnade till chefen.

Hoppas han inte öppnar de... För då står det ju säkert att ja är misstänkt för stöld eller nått sånt :(



Jag ska skriva en bok
"oskyldigt dömd"
Som ska handla om mejj :(


Fyy vilken otur!

Kommentarer
Postat av: Ms Righteous

Det är inte bara bilnycklarna som är olagliga... Det är emot lagen att medvetet sprida en smittsam sjukdom.



2 kap. Förebyggande åtgärder och anmälan av sjukdomsfall

Den enskildes skyldighet att förebygga smittspridning

1 § Var och en skall genom uppmärksamhet och rimliga försiktighetsåtgärder medverka till att förhindra spridning av smittsamma sjukdomar.



http://www.notisum.se/rnp/sls/LAG/20040168.htm

2010-01-23 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0