fucking work ;)

Ååh då har jag tröttast och bakiast i hela värden jobbat idag.

En vanlig dag hade jag sjukskrivit mig för mensvärk eller nått annat kvinnligt.
Men idag skulle jag hanna och newgirl ha hooterstema för gästerna ;)

Heheh jag hade sjuukt heta utstyrseln tkte jag iaf.. Hanna hade och skrapat ihop snygga grejjer. Hotpants som såg ut att va i skinn och ett vitt linne. Sen hade vi sprejjat upp håret asmycket =) hihi

Iaf så Newgirl. Inte okej.

Till å börja med hade hon dragit fram en påtok förstor BH ... Hallå, why?? 
Okej om man stoppar den med sånna silikonkuddar som alla har (även jag ibland) 
Men hon hade stoppat i servetter eller papper... :S
Och sen hade hon inte alls utmanande kläder utan såg bara tråki ut!!!



Jaja vi tänkte att hon kan ha sin dricks själva så tar jag å Hanna och delar på våran.

Va endel folk som en vanlig sönda ungefär, men de blev faktist mkt emr dricks än vanligt.

Om man räknar in den kunden som jag lurade och gav förlite växel till så fick vi 150:- var. Inte illa!!!
Hehe

Ja peppade nåra gubbar att de ville ha lapdans precis innan vi stängde.. han blev typ skita sur å ville att vi skulle gå från bordet och att han ville va ifred med sin FRU och sina vänner... 
Hur faan skulle ajg kunna veta att de va hans jävla fru?

Men vi tänker att om man serverar alkohol så blir ju kunderna mer sugna och betalar mer.
+att det är lättare att lura dom då.

Men vi hade inte så mkt sprit men Hanna bor ju precis där nere så vi hade lite vodka som vi kunde hälla i glasen ;) hehe 

Så jag hällde i en som skulle ha coola bara. Men tror han märkte de men han skrattade mest.
Sen när vi skulle låsa så va de tre som satt där å snacka å då sa jag att om dom betalade bra kunde dom få en "dans" 
Och dumma som dom va sa dom ja... Så jag dansade mina sexigaste moves och kröp runt på golvet lite...
Fick 20kr av den ena och en 5kr av den andra men en hade inga pengar annars hade jag nog tjänat mer där.


Så imorron ska ja å Hanna ta pengar ur kassan och dra till systemet och handla sprit och öl så kan vi sälja de.. För nu är ju chefen i sthlm den här veckan ;)

Han kommer tacka oss båda när han får se dagskassan!!!

Kommentarer
Postat av: Maxx

haha ditt jävla cp!

2010-01-24 @ 23:30:42
Postat av: LOLCat

Hahaha, men åhh, ditt lurade billighetsluder. Du verkar bara bli mer och mer korkad för varje inlägg du gör. Du får ju en amöba att framstå som intelligent.

2010-01-25 @ 08:17:38
Postat av: karlstadbrunetten

ang ditt inlägg om att blondiner har roligare och är snyggare tidigare i bloggen kan jag ju kontra här med att säga att vi iaf är bra mycket smartare.



Försök inte ens komma med något försvar..



Trodde du inte att det gick att hitta den här bloggen?

Tror du att du blir anonym bara för att du byter adress?

Tänk om!

2010-01-25 @ 08:34:57
Postat av: Smart blondin

Till Karlstadbrunetten: Alla blondiner är inte korkade. Just bloggskrivaren borde tvångssteriliseras, men det bör inte gå ut över resten av den blonda populationen.

2010-01-25 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0