Hat-listan

I min förra blogg körde jag med listor på allt.
Tänkte göra en ny lista:

Things I HaTe (saker jag hatar)
*Killar som biter på naglara

-Det är en sak om tjejjer biter på naglara (jag slutade förr förra sommaren så -clean), men killar, då blir jag Äcklad! Man vet ju inte var dom har varit med sina äckliga naglar å sen in i munnen.


Jag hade sjukt fula naglar men nu fixar jag dom på salong ganska ofta.
Så då slutar man ju att bita.

*Brunetter som tycker dom är bättre än blondiner

Det finns snygga brunetter och de finns snygga blondiner. Inget att bråka om. Men brunetter känner sig alltid så underlägsna så dom tjaffsar om det och om jag ska ta ställning så är blondiner snyggare! Inte bara för att jag är det alltså.

*Småglin på krogen, (under 20)

-Kommentarer överflödiga men shitt dom är alltid så dräggiga och dricker för mycket. killarna är för på och tjejerna typ fjortisar i både stil och som dom är. Vet att jag inte var sån för några år sen så tkr ni kan styra upp er lite. Ta itne illa upp jag gillar yngre komisar också men inte just på krogen för då blir de to much.

*Folk som hostar rakt ut på stadsbussen

-Vill ni att jag ska dö i svininfluensa eller? Tur man tog den där jävla sprutan för annars hade jag varit död nu. Det är verkligen som att ALLA vänder sej mog mej när dom ska hosta. som att jag håller i en skyllt "hosta här tack".


Såå what do U hate?


Kommentarer
Postat av: Mandis

seriöst, du måste skämta, har följt din blogg nu o du e fan helt jävla blåst i huvet.

Det verkar inte finnas nåt som e seriöst me dej.

säger som du skulle sagt de: - Get a fuckin life!

2010-01-11 @ 14:42:33
Postat av: J.P

haha kan inte annat än att hålla med dej i detta med att folk alltid tycks rikta sina hostningar mot en, senast i helgen när jag satt på kils bussen så vare en snubbe i turban som nästan spotta mej i ansiktet med sin slemhosta, inte så fresh.



gillar bloggen btw

2010-01-11 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0