mitt ny liiiv

Hallå då har man börjat återupplivas då!
ja har käkat bakispizza och spytt upp den.. Hehe men nu mår jag bättre ;)
Sen va ja ner till stan å handlade på min favvoaffär.. Hittade massa gött
Hehe
Blandannat ÖL, och Vodkaah!
Ikväll ska ni få passa er som ska ut kan ja lova! Ska till Tempel ;)
Om ni ser hon blonda tjejen som bara kan gå före i kön å vinka till vakten å allt är gratis så är de JAAAG ;)
Hehe
Iaf så var det en som undrade vilket "programm" jag ska fejkläsa på univärsitetet.
Alltså jag ska ju inte gå på föreläsningar å så utan mer hänga med när de händer roliga saker såklart. men men vet itne vilken klass ajg ska välja då så om ni vet nån klass med många snygga MEN smarta killar.
(vilket är väldit ovanlit) så caall mE ;) eller skriv här menar ja!
Fast ja har varit i bibblioteket en dag ju å då spanade jag runt lite men såg inget "offer" eller ska vi säga utvald? Hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

heej!! läser alltid din blogg :) du verkar få många killar kan du inte ge nått tips hur man ska göra? (som funkar i min ålder ochså jag går tvåan på gymnasiet)

2010-01-30 @ 14:21:52
Postat av: undrar

varför lägger du inte ut en bild på dig själv? snälla svara!

2010-01-30 @ 15:07:58
Postat av: Uh

Du kan varken skriva eller stava. Har du inte gått i skolan, eller är den här bloggen bara ett påhitt av en 10 åring? Du verkar ju inte veta speciellt mycket om någonting alls... Det är skrämmande!

2010-02-06 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0