OOhh no bejbi dont go there

Aldelse för tidigt att gå upp nu för mig, klockan är bara efter 11 och det är lördag.


'
Men jag känner mig utvilad idag.
Efter studenttorsdag på ankan var jag så jävla bakis hela dagen igår.
Råkade släpa med mig ett oskylldigt ragg hem från krogen också...
Så vaknar jag och mår PISS men det verkade inte han göra för han stannade aslänge.

Sen klockan fyra fick jag säjja att jag skulle till universitetet så då fick han gå hem.

Menar går man på studenttorsdag kan man ju lika gärna låttsas att man är student också.. haha

Tänk mig som proffessor!
Kanske i mode eller skönhet isåfall, det enda jag skulle klara!

Jag är trött på alla mesiga killar som finns där ute på krogen. Först är dom hur sköna som helst när man träffar dom men sen när man vaknar brevid nästa morgon så ska dom börja mysa och krams å sånt... När man vaknar på morgonen vill man faan bara va ensam. Blir nästan äcklad.. Kommer några främmande läppar mot munnen när man försöker låttsas sova tills han går...
Om han ringer mej eller skriver på fejsbook så ska jag skriva ut hans namn här :P
Inte OKEJ!

Ångest där!

Säjjer bara en sak -dont call me - I call U ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0