pizza = sex?? Jää

Pizza i all ära men de är inte direkt soma tt jag träffar Henrik för att käka med han...
Va iaf kul å se han, han betalade maten för mig *tackar för de*

är man snygg blir de billiare!

Sen ville han ha med mej hem så vi såg på film sommaren med göran.
Eller vi såg kasnke halva å sen så blev de som de brukar när man är hemma hos honom..

Hehe Jag klagar inte, men han ä ju tillsammans med den där Elsa fortfarande så hon kasnke klagar - dont know dont cär! :P haha Nä men vill man behålla sin kille får man väl ha sex med honom ofta som anna anka skulle säjja.

Fast ja tycker han ä lite ofräsch egentlien som är med oss båda för han ska ju träffa henne sen. eller kanske nu då..

Iaf så kunde jag inte sova där för de så nu är ja hemma å byter om ska ner till score och träfffa Hanna å hennes kusin sen blir de kanske nån drink hehe
Inge mer hippie tänk för mej nu tror inte ens ajg behöver röka mer majja för man lär inte bli beroende av en enda gång.

Googlade lite förut så de borde va lungt.

Hittade iaf han Adam på facebbok nu funderar på å adda han kanske men han har ju inte ringt mej så vet itne kanske dumt. Å han kanske fatta att de va jag som tog plånboken å då lär han ju inte ringa sen eller.

Menmen får se om ja vill träffa han igen. kanske nästa gång ja behöver ny kläder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som är ofräsch sa du?

2010-01-17 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0