spyyr

uääh, vaknade precis... vet inte va de e men ja mår så himla illa, fick stoppa huvet i toan de första ja gjorde :S
ja e ju inte bakfull eller nåt...

säkert svininfluensen!
fast ja tror hela grejen e fejkt igentligen..

Pratade me Cillan nyss, hon skämta bort de att ja kanske är me barn :S
Hoppas inte! asså tror verkligen inte de kan va så...
men men.. de e väl bara att göra abort de e ju inte hela världen liksom... been there done that ;)

Addade Adam på facebook igår natt by the way...

Snokade även runt lite för att hitta henriks äckliga flickvän... hittade tillsut hennes patetiska blogg där hon skriver att de börjar knaka i fogarna så att säja... verkar som hon och henrik håller på att göra slut.... :)
Kan inte påstå att jag skulle ha något me de att göra direkt... visst att jag knulla me han men, inte mitt fel att ja råkar va snygg o alla e sugna på mej ;)


Nu ska jag springa ner till grannens brevlåda och fiska lite ;)
hoppas mina grejer har kommit...

.. to be continued.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0