Svara på mina SMS nu DAH!

(svar till J.P: jag visste det, kände på mig att han va stalker hela tiden! Hehe)

Usch jag har inte riktigt kunnat släppa lördagen änn.
De som ger mej mest ångest är att jag rökte en joint. WHy?
Tänker vad kommer hända nu?

Skickade iväg ett sms till "hippien" hehe vet inte ens vad han heter han sa nog aldrig de.

Frågade om vi kunde ses, han svarade itne men han kan ju ha sovit när han fick de..
Bara att vänta och se. Tänkte iaf att jag kunde träffa honom och typ fråga om lite med rökat å de.. Vem har sånt  i lilla Karlstad liksom? Ingen jag känner vad jag vet annars kan ni höra av eeeer!

I alla fall nu blir det lugna dagen tills jag ska iväg och jobba bara 4 timmar å sen ledig resten av kvällen.

Hoppas verkligen Da Hippie har hört av sig då för de känns som att jag skulle behöva röka på lite igen.

Det roliga är att man tänker en hippiestyle så tänker man ju lite flummig och röker på att det ingår liksom i den stylen.
Och så träffar jag en med värsta hippielooken å då är han värsta pundaren. Haha
Alla fördommar har bekräftats om dom nu iaf.
+Orakat down there kunde man ju också förstått innan!!!

Jaja nu blir de nya Nyttiga jag som tar en Nutrilette till frukost + ett äpple!

Kommentarer
Postat av: Micke

Gôtt me weed dude!

2010-01-11 @ 13:41:16
Postat av: Pink

Om du ska kommentera i min blogg får du gära hålla dig till ämnet eller läs inte alls!

2010-01-11 @ 13:53:00
URL: http://rosa.blogg.se/
Postat av: D

röka e ba skit asså. dumpa den skiten. rör den aldrig mer

2010-01-11 @ 14:23:29
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0