yes i gott U now!

Hejjåhå
Igår va de riktigt karatefylla på Harrys!
Skulle gärna berätta allt som hände, meeen minnesluckorna är större än själva minnet. Hehehe om man säjjer så!


Ja träffa ju en kille fårn den där internetsajten... Å nu börjar ja verklien ångra mitt val. inget kap!

Först tkte ja att han va rätt söt på internet å tänkte att vi kunde ses.. Men så träffas vi. Inte ALLS så snygg som på bilden. Nästan lite småtjock :S

De stog att han va från Karlsta men han va från arvika så ja fattar itne hur man kan kallad de för karlstad?


Iaf tänkte att ja kunde ju se om han kunde bjuda på mat å så.
Han va absolut inge kap. Men Man kan ju utnyttja lite när man har tråkigt :P

Desdsutom blev ja lite extra sugen när hans "ex" ringde under våran dejt å han bara klicka henne ;) hehe då vet man ju att han är eftertraktad av någon iaf..
Hehe Men han verkar ju hellere vilja ha mejj så ja kanske kan se han ijen så får hajn bjussa på käk 1 more tajm!!!

Nu måste ja fixa mej för snart kommer min "internetdude" och plockar upp mej.. hehe nu ska de bli ligga av. Ska ta på mejj nått urringat så akn han itne motstå mina små "vänner" Hahaha
Kanske ska säjja att vi kan käka på sibylla så kan ja visa upp honom för mitt förra ligg ;) hehe så blir han sotis :P

Då kommer ja få ännu emr free food. I love my life allt är 4 free!

Kisses and hughs


Kommentarer
Postat av: ööö

hahhahaHHAHAhHHAHAhahha

2010-01-29 @ 12:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0