KB goes Facebook

Im going to facebook
Så himla trött på Lunar alltså, alltså alla som hänger där har blvivit så himla  fjortisaktiga.
de känns som att ja liksom har blivit lite för bra för lunarstorm nu, men ja ska ha kvar den men fixade en facebook nu...
Så nu kan ni bli vän med mej där å skriva i min gästbok =)
Heter mitt vanliga: Karlstadblondinen Kb
-Så ni vet hur ni hittar mejj =)
adressen är www.facebook.com

Mitt tipps till lunarstorm är att dom byter inriktning och byter ut bjarne om dom vill ha kvar sina användare. Då kan jag sluta med facebook igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lunar ska ju läggas ner, eller ja, mer eller mindre. ska vara en mindre del som funkar tillsammans med facebook, men det är bestämt att lunar ska gå i graven.

2010-07-14 @ 13:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0