Kunde inte hålla mejj :))

Efter att ja funderat lite på min affärside som ja skrev om i härromdagen blev ja så himla ivrig att komma igång.
Så först bäställde jag 100 handdukar av dom från ellos. Men de fanns inte i lager så de blev 56 st tillslut.
Iaf, nu har ja köpt dom för 179 kr st så kan man sälja dom för kanske 300 spänn till affärer å så när man säjjer att de e Ed Hardy.
Tänkte prova me dom här först så får vi se hur de går.
Ville ju igentligen köpa från nått billigare ställe som de blir med barnarbete å så men verkar va helt dött på den fronten i sverige just nu..
(HMMMM ytterligare en affärs idé ploppar upp här.. En egen tillverkning med barn som sommarjobbar så kanske 30 kr i timmen..?)
Ajja pengar är ju inget problem för mig efter mitt lilla fynd tidigare i sommras.. MEN nån dag kanske pengarna är slut. Då måste man ha nått företag eller så att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0