Leva som en fattiglapp

Även fast ja e rik nu så vill jag minnas hur de e att va en äcklig fattiglapp som horar för pengar.... Igår tex va ja ute i Strömstads skärgård å åkte runt i en norrmans as fina båt, han bjöd till o med på skumpa PÅ båten :))) Men han körde verklien as långsamt å bara puttra runt, så då tog ja färjan hem me allt slödder :) se de som en god gärning... Tyvärr !!!!!!!!! Så tappade jag mina rayban solisar :( bläääää från färjan å ner så j sa till han som sto brevi att va faaaan du knuffa mejj! Han såg skit skrajj ut å sa han ska köpa nya :-D hehe Iaf så hängde ja me han å hans tjejj sen å han bjöd på midda ^^ Kan låva att hans billia brud såg sur ut ;) jeje Säger bara - fixa läpparna å boobsen så kanske de har en shans! XoXO

Kommentarer
Postat av: nicole

alltså linus. den här är ju inte på riktigt. hon/han kan ju inte ens stava och påstår sig vara "rik". är man rik så:



1. kan man stava.

2. äger inga ray-ban

3. skabbar sig inte så som den här personen gör.



klart de är en fejk-blogg. vägrar tro att dagens ungdom är så här löjliga :)



den kunde varit underhållande OM den varit på riktigt. men jag gissar på att de är en 13 årig pojke utan vänner...butt-ugly...finnar å oskuld kvar som skriver den här...



föredrar din blogg...you keep it real, funny and interesting. tack för tipset men nej tack.



sidenot: vem fan vill bo i karlstad?!? the capital of Losers liksom ^^

2010-08-15 @ 13:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0