Billia studenter ^^

Vill inte säjja att jag är lättlurad.
Men igår blev ja verkligen lurad.
Studenten i Karlstad och de va massa folk ute å festa. Alla små fjårtisar vinglade runt i påtok för höga klakcar. ser ju löjligt ut!
I den åldern tycker ja att killarna är mycke mycke mognare. Tjejjerna ser ut som barn men killarna är typ som männ...
Efter X-antal drinkar hemma och sen ett par öl på Ankan så får aj en lyyysande idé.
Tyckte mitt fulla jag iaf.
Bestämde mejj för att unna mejj ett ligg med en nybliven student ^^
De va ju bara att spana in alla som hade en lite för stor kostym på sejj och såg extra glada ut.
Sååå när ja ahr hittat mitt offer , en lite för full kille men rätt söt ändå..Så lurar ja med honom hem till mej.
Men de är först efter att ja liggat me han som ja inser at than är 21 år. ALLTSÅ INGEN STUDENT
WHAAAAT
Alltså han sa tillomed att han va de :(
Lite lurad där.
Hade aldri aldri aldri hafft sex em en sån knubbi kille annars :(
Ajja tonight is anotther night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0