gratis hårblekning!!

vill bara säja sorry att ja itne skriver så ofta! men alså...
vill inte va nån himla blogare som skriver typ 5 gånger om dagen så äre helt innehåls löst. skriver hellre när nåt har hännt!!

jaja....
ja skulle iaf bleka håret igår för min utväxt va typ 5 cm. itne så jätte hot!
men de så jäävla dyrt på frisören... alså typ 1500 spänn för en blekning liksom!! pluss att dom aldri vill göra de för dom säjer mitt hår e för slitet....

så ja köpte en sån hemma blodnering från poly.. de står att man blir typ vit blond :)

men så testa ja så blev ja heeeelt gul i håret, så gick de av massa hår åsånt :(
så ja bestämde mej för att traska enr till frisören här på våxnäs.. alså itne lika dyrt som i stan liksom....

alså hade ju inga pengar men.. vadå va ju helt gul i håret! o ja hade hört om en kompis som inte blev nöjd en gång så slapp hon betala... så ja tänkte... lets try it :D

de va dropin som tur va me... egentlien vägra dom bleka de som vanligt pga. de va slitet... men ja tvinga dom hehe. så dom gjorde håret typ vitt!! asså aaaaaas snyggt!!.... tyckte de va lite pinsamt o låssas som ja itne va nöjd....

men ja sa som de va ådå.. föreslog dom att dom skulle färga om till en färg som passa mej bättre typ....
men ja låssas grina o sprang ut därifrån AAAAAAAHAHHAHHAHAH!!!
så jääävla nöjd!! slapp betala!! ekonomi tips till alla studenter där ute!

alså hade nog itne vågat göra de om ja inte hade tagit mej nårra glas innan ja kom dit....

hihi, de e mitt nya påfund att dricka mitt på dan ibland man mår så mycke bättre!!

yeye nu ska ja ut o glassa i mitt nya amanda jensen hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0