dont go there

Kom å tänka på att ja inte har varit till arbetsförnedringen på apalänge :S
Dags å gå dit snart minns inte när nästa möte va inbokat lr nått..
kanske att de va när ajg va borta?
Hmm Tänker att man skulle kanske kunna få nått bevis på att man är utbränd eller psykisktsjuk.. typ deprimerad.
För jag har hört att man slipper jobb + att man frå sjukersättning som är waaay mer än själva a-kassan och socialbidraget å sån shitt...
Iaf nu är de kriiis. Har lovat mej själv att inte ta nå mer SMS-län, men idag gör jag ett undantag för en gångs skulld!
man vill ju inte bli som looserserna på lyxfällan som sitter me skyhöga skulder + att dom har räntor på allt också...
Nee tacka vet ja sms-lån isf. =)
först fixa cash, sen shoppa ;)
Kan bara säjja att ja börjar lacka på Cilla mer å mer när jag tänker på hur hon betedde sej nere i turkmenistan. Och att hon ska komma nu å ha hjälp..
Hade ett missat samtal på telen på nått sånt jävla nummer där nerifrån. men jag svara inte för ja tror att det kostar för mej oxå om ja svarar. KLARA DEJ SJÄLV JÄVLAA SLAMPAAA

Kommentarer
Postat av: aalex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort värt 1500 kr som man kan använda i runt 100 butiker som GINA TRICOT H&M med flera, anmäl dig nu du också! :D

2010-05-19 @ 17:47:23
URL: http://stockholmshetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0