Ed Hardy = my knew husband!

(spegelvänd?)
Hängde lite på gubbholmen igår å stötte på denna pudding..
Eller pudding å puding men spana tröjjan ^^
Hehe
Det som hände?
Tröjjan hamna på mitt golv, and now its miiiine ;)
Kan säjja att man tjäna liiite på den flörten.. höhö
Nä då men han va rätt het ändå fast de inte syns på bilden riktit...
HAn: Hittar inte min tröjja.. har du sett den?
Me: Eeeh va hade du för tröjja igår..? minns itne.
(I de här läget ligger tröjjan redan längst ner i min garderåb ;) hihi
Imorron när ja satt in pengarna på bbanken ska ja shoppa lös på nån internetshopp me ed hardyyyyzzz looove it!!
<3 <3 <3 sooo long suckers ;)

Kommentarer
Postat av: Andre

ahh det där vet jag vem det är!

2010-06-21 @ 12:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0