hur jag ska hitta min man...

Ibland känner jag att ja trivs så himla bra att vara här borta.. Att bara leva livet som de kommer
inte behöva jobba
inte behöva städa
inte behöva laga mat
Jag har alltid vetat att jag har velat bli en lyxhustru. Men vem vill inte de?
Men nu när jag känner hur nära det är att de ska kunna gå.. Så inser jag att man måste ju ha fler krav än bara "lyxhustru". Vill ja verkligen göra detta till alla priser?
Shabi är trevlig. thats it. hur långt kommer man på de liksom?
Fast iofs s är han rik oxå ;) de kommer man längre på.
Men - kan man inte få en rik OCh snygg kille?
Kan ju stanna här medans j letar efter bättre out there!
Jag gör en Cilla, stannar tills nått bättre dyker upp ;)
Kisses and hugs and some fun.
(man blir lite smittad av att prata engelska hela dagarna att man slänger sej me lite engelska ord å så i bloggen ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske borde leta efter cilla?

2010-05-14 @ 16:28:32
Postat av: Angelica

Berätta gärna vad du tyckte om bella&tyrashow i bloggen :) Om du tittade på det :D Annars finns det tävling i bloggen om du är intresserad :D

2010-05-14 @ 22:03:08
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0