My money

IBLAND BLIR MAN BARA SÅ JÄVLA PISSED OFF!
Skulle ju sättta in minna cash på banken idag på mitt kort!
Men så säjjer tanten i kassan att ja måste säjja vart pengarna kommer ifrån..!!???
Det vet ja ju inte ens men vafaan ska dom behöva veta de för?
Så de slutade me att ja blev as arg å började klaga lös där inne tills tanten typ: "Om du inte går härrifrån så kommer väktarna å kastar ut dejj!"
Im saying whaaaaaat?
Iaf s jag gick nu då så ja har -thadaa löst det hela å mitt eget sätt.
Tänkte som faan vart ja skulle göra av pengarna. Men nu people ligger de mesta på ett säkert place.
Först tänkte ja typ att man skulle gömma de i skogen lr nått sånt sick. Men orka gå ut dit när man väl behöver dom..?
Så nu la ja dom inne i stan mer så man kan ta av dom när de väl krisar. (på shoppingrundan tex eller krogen)
Och en sak kan ja säjja er : INGEN kommer kunna hitta dom!
Passade även på att säga upp bekantskapen med soc å arbetsförnedringen. Nu kan ja klara mej själv.
Soo long suckers.
En liten hälsning till alla skattebetalare: Jag vill inte ha era smutsiga bidrag längre. Ska man bara få 6 tusen i månaden kan ja lika gärna skita i de å leva på mina hittade pengar.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Määry

Jobbig tant!! haha vart har du gömt pengarna? Låter itne smart att ha dom utomhus iaf!

2010-05-25 @ 13:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0