puh dags o göra karlstad osäkert igen ;)

har äntligen fått lite sömn, så himla skönt! haha decka typ direkt efter ja skrev gårdagens inlägg o vakna inte förrän nu :D

känns ändå lite tidigt o gå upp halv elva men aja....

by the way!
haha .. asså cilla har skickat ett mejl till mej.. bara waaat? asså hon har itne hört av sej te mej nå¨nting när vi va där nere.. o nu helt plötsligt försöekr hon få kontakt... vadå? vill hon att ja ska hjälpa henne komma hem nu eller?

hehe upptäckte ju att ja hade hennes pass i min resväska när ja kom hem.. men aja, hon får skylle sej själv... om hon vill komma hem så får hon reda ut de där själv... kom inte till mej o be om hjälp när du betettt dej som ett svin!

tänkte citera ur hennes desperata töntiga mejl:

"snälla du måste hjälpa mig att komma hem. Jag har ingen aning om vart jag är."

haha de va bara en liiiten tiny del ur hennes töntiga mejl.. fan hon får väl hjälpa sej själv... NU kommer hon o ska ha hjälp NU! kunde hon itne kommit INNAN planet gick?
jeje ja skiter i henne... tänkte se om ja kan lägga upp felr bilder från semestern :)



förresten är de nån av er som kollar topmodel på måndagar?

va tycker ni om hon rödhåriga? asså så jäääävla ful!
( visste ni att rött hår är tecken på innavel? de är sant finns faktiskt forskningsbevis)
http://antmuniverse.files.wordpress.com/2009/11/cw-antm13-nicole-container_044121-dfb4ef-500x666.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

forskningsbevis?? visa mej dom isf :S

2010-05-19 @ 13:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0