spy på alt liggande.. :S

Aaahmaaahgaaad!!
Mår så jääävla illa! :S
Blev en rejäl minneslucka som införskaffades under gårdagskvällen.
Satt på uteservering större delen av kvällen tills de blev för kallt.. Då var jag redan dyngrak.. :(
Minns bara att ajg stack till sibyllasnubben å tiggde gratismat som en annan tattare. Sen skulle han givet vis ha med mej hem till han.
Gjorde en favorti i repris å snodde hans växelpengar när ja stack. Jävligt tight med eknomin nu ...
Kände mej så himla ludrig när ja gick hem där ifrån i min vita lilla minimala klänning å högklackat typ.. Men sne insåg jag att shiiitt va alla glor ^^ hehe
De gillar vi juuuu eller hur brudar?
Nu till de sjuka. Inne på statoil för å köpa cola möter jag mitt ex från gymnasiet. Rasmus av alla killar..
Har inte sett han på svin många år. Han kunde lika gärna vara död för så lite har ja sett han..
Iaf - han va rett okej, lite ölmagig men han har sin sharm kvar ^^
Han frågar om ja vill ha skjuts hem.
TACK gratis skjuts ;)
Så ville han se lägenheten.. (jag började misstänka vad han ville här)
Så börjar han snacka massa "åååh vi skulle inte gjort slut.. bla bla osv."
-Lugna ner dej killen - im knew im hott ;) sluta tigg aom de lixom!
Så jag säjjer att de som smakar de kostar ^^
På så sätt fick ja ett ligg för gamla tiders skull + en TUSENLAPP (i form av två femhunkor) RÄTT NER I FICKAN!!!
Har faan aldri blitt betalad så mkt för att ligga ;) (inte betalat heller ;))
MEN NU BLIR DE TILL Å SPY!!??


Kommentarer
Postat av: Max

tar betalt av ditt EX för att ligga? sjuuuukt ju!!

2010-05-20 @ 22:30:52
Postat av: Maria

aaaaaaaaaaahahhahahaaaa stackare:/

2010-05-21 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0