VAD SKA JA KÖÖÖPPPAAA?

Idag ahr ja verklien tänkt så himla mkt!
Vad ska hända med mej å vad vill ja göra i framtiden typ :p hehe inte för å va jup men vad ska ja göra me alla pengar?
Idag har ja iaf unnat mej! satt på uteservering på arena å käkade flådig mat ;) UNNAR MEJJ!!!
Köpte lite grejjer på stan.. Bland annat dessa grejjer:
En jailbreakad iphone är de itne alla som har råd me ;) Grejjen är att ja kunde inte välja mellan svart eller vit telefon, så ja tänkte att ja kan ju köpa båda ^^ monney is not a big problemer over here! ;)
Så ni som vill ha nummret till den svarta kan contact me, den vita har ja samma som förut på ^^
Sen köpte ja massa nagellacker i sommriga färjer.. En vit klänning på gina + shooooooes. Ska fota mina små tassar i dom så får ni se. Skojjar inte när ja säjjer att dom ä SKYHÖGA KLACKAR! ^^ ooohohoo hihi
Meneee jag tänkte utnyttja min chans att använda mitt traktorkort.. Inte för att ja
ska köra traktor, men funderar på å köra en epa.
Alltså ingen sånn epa traktor traktor liksom utan mer en bil som man sätter dit en orange triangel där bak
så man kan köra den emd traktor kort ^^
Hehe bara att köpa en skylt på biltema å skruva dit lr..? Inte för att ja e mekaniker men nån borde
kunna hjälpa till me de...
Jaha - så då ska man bli bilägare då antar ja.. hihi
DONT BLAME ME - de går bra nu ;)

Insåg just ett problem när ja skulle bestella lite grejjer på nätet: Har ju faan ingen cash på kortet
- måste till banken å sätt ain imorron :S

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0