What gos around comes around BITCH!

Till å börja me vill ja bara säjja att näste gång ja ska ut å resa så är de inte me nån sviki kompis som bara försvinner. och de när man behöver henne som MEST!!!
Cilla har varit borta i evig heter. Har itne sett henne på flera dar.
Slår vad om att hon har fixat ett eget ragg (som ja sa till henne) å nu skiter hon i mej bara för de... Så himla toffligt!
Hade verkligen behöft henne igår. Fick ställa upp å ha sex med både Shabi och ett annat lammkött...
(Som visare sej vara hans barnbarn..!!)
Som ni alla vet så har matte alltid varit min starka sida. Så ja har en avslöjning på Shabi!
Han säjjer att han är 40... Och han ser ju lit gubbig ut men turkar brukar ju se gamla t för sin ålder (?)
MEN eftersom att hans barnbarn var fräsch å typ i min ålder, kanskelite yngre.. Säj absolut absolut minst 18 år. Så innebär det att Shabi är minst 50 år.. lr??
Mej lurar man inte så lätt friends ;)
Iaf vi va på Shabis restaurang och blev bjuden på freee drinks - as usually ;)
+ Nån middag för nån släkting som ska gifta sej.. De sjuka i sånna här länder är att de va en kille som va 14 år som skulle giftas sej, då kan amn ju undra hur gammal tjejjen är..?
Sen när vi har käkat å druckit some driiinks Så säger Shabi att its time to pay..
-Självklart tänker ja, man vill ju inte va som cilla å snylta järnet å sen bara försvinna.. TSSss
Man hostar ju upp lite natura ;) ^^
Råkade då bli presenterad för barnbarnet å vi flörtade som faan. Tänkte inte mer på de.
MEn sen när ja hade sex me Shabi i restaurangens kök så kommer han in... drinkarna talar sitt eget språk. Så när Shabi är klar så säger han att de ä okej att gå på han andra..
AAh vet itne ritkgit vad som blev men han verkade ganska fummlig och de gick aldeles för fort för min smak :S
Vakna med skavsår om man säjjer så.
Ibland mste jag erkänna att jag känner mej lite billig. Men skönt ändå att ha betalat för sitt boende för ett tag framöver.
När Cilla kommer tillbaka ska hon faan få hosta upp och få betala för oss båda igen.
Sa de till Shabi att han får ligga med henne när hon kommer tillbaka också så de blir rättvist :)
Atash Hojamedov
Jag har fotat massa här är en på "barnbarnet" om de nu va de han va, hur gammal kan han va liksom?? Jag tänker minst 18, vad tror ni?
(sjukt mkt snyggare i värkligheten, dålig bild ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte tänkt på att Cilla faktiskt kan vara mördad eller bortrövad?

2010-05-14 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0