Fettot drar till Paris :)

Åkej nu har ja verkligen fuskat me min diet senaste dagarna. Kilona bara rasar uppåt :(

väger 61 kg nu å de e wayy more än vad ja borde väga.. Provade en sån appfunktion på facebok som sa att jag borde väga 54!!!!

Så isf så behöver ja gå ner 6 kilo. Tills beatsh 2011... Vilket är ganska så snart...

Iaf - ja har bokat en resa nu :) Till Paris!
Mitt ex S ska dit me sin nya tjej tydligen, så himla irriterande för han vet att de typ e min favvostad!!!

Iaf så har ja gjort lite backgraond check och vet vart dom ska bo å allt nu - HEHEHE

Så bokade flygbiljet samma dag ner å hem + att ja boka ett hostel som ligger en litnen bit från deras lyxhotel. Hade faan inte råd att bo på samma som dom.. Men bara ja har dom inom synhåll så ska de nog årdna sej :D


Planen ä iaf att åka me ner å låssas att ja inte visste att dom ska ner också. Sen får ja väl typ tassa efter dom så gått de går. Sen om han blir sjelv eller hon går iväg lr nått så kan ja bara "tjingeling" läget? Å typ börja hänga me han :) +åka upp i ejfeltornet och ha romantik momoent ^^ Sen finns de masa annat å se occkså nån sort bigben och en staty som är rätt stor å lite blandat. Kom gärna med fler tips om ni har!!

De säjjs att Paris ska va väldit romantiskt å fint så de är verklien perfekt för min lilla plan.

Allså ja vill inte ha tillbaks han men ja stör mej på att han ä me henne.

Å btw så älskar ja lite mörka männ så som dom är där i france :)


XOXO kisses and hugs in the spring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0