Gratis shopping hehehe

Idag va de versta shopping dagen!!
eller shopping å shopping.. Ja har skaffat nya grejjer idag om man säjjer så!
Va inne på min favvobutik alla kategorier - Gina trico! Hitta as mkt snygga grejjer.
Bland annat en magtröjja som satt super tajt. Tänkte ha den när ja har gått ner i vikt inför sommaren.
*wooopwoop sexymee*
Hitta jaens shorts också och en liten sommar jacka...
Hade iofs inga pengar men skulle plocka me mej detta ut. Tror ni inte att ja blir påkommen då :(
Den jävla jackan gick ju faan inte att gömma så ja tänkte att ja tar väl på mejj den å låtsas som att ja köpt den förut.
Å precis när ja ska störta ut mot mitt i city med magtröjjan+shortsen gömt å jackan på så kommer en jävla bitsch fram å stoppar mig. Men så sa ja att ja hade köpt jackan igår.
Typiskt nog hade dom fått in jackan idag + att prislappen satt kvar utanpå... BTW tycker int häxan hade behövt bli så arg bvara för de!!!???
Jeje fick väl lämna tillbax jackan då men mina andra fynd slank allt med ;)
Shortsen va lite små så ska no byta domma imorron.
Over and out nu ska ja ställa mej på vågen så kanske kommer en uppdatering om hur de har gått me lchf:en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0