HEJ URSPÅRAD KVÄLL!!!

Asså igår!!!

Sinnes!

Va inne på ankan å dansade som aldri förr. Och då kommer de fram en FET, FUL, och framferallt ÄCKLIG vakt!

Så bara rycker tag å ska typ kasta ut mej!! Tydlien hade han sett att ja streckte mej in över baren å tog en flaska - vilket ja sjelv inte ens minns något av... (Var isf inte första gågnen jag tar för mej på det settet men ändå ^^ dom gör ju drinkar så sakta så man orkar ju inte vänta)


Ahhja blir iaf utkastad och inser att ja inte ens fått tag på nått ragg där inne.

Så ja travar ut å torjet för att "vänta på bussen" hehehe ni som känner mej vet att ja bara åker taxi men köttmarknaden är som bekant bra mkt bättre på torget än i taxikön.

Dessutom är det en väldig lammköttsmarknad där ;)

mitt lilla fynd visar sig vara inte äldre än 17 år.. Heheh Menmen han fick iaf följa me mej hem.. Misstaget me unga killar ä att dom ALDRI har cash att ebtala taxin för.. :(

Dominata han rätt mkt i sängen iaf å så när han gick ville han ha mitt nummer :-O "råkade" ge fel..


SEN INSER JAG MITT MISSTAG!

I farten när ja bara kulle rabbla upp nått ramndom nummer så har ja råkat ge ut morsans mobilnummer :-S

HAHAHAHA få väl se om han ringer henne ;)

XOXXXXXX




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0