Olearys i Karlstad = SNYGGA KILLAR

HEhehe

Igår va ja på gratismat på olerys.. +Gratis öl^^

Lyckades bestella in två öl till maten och så när vi gick därifrån så va de ju ingen som sa nått :)

Så då behövde jag ju inte betala tänkte jag.. Hehe skita nöjd.


Tydlien hade micke fått betala för mina oxå menmen de är väll hans problem. Ja hade ju redan tagit springnota!

Stack hem till Cilla sen å drack homemade Sex on the Beatch fast med Hembränt istället för vodka som de ska vara på dom riktiga drinkarna :) Gott + att man blev fullare!!

Ragget för kvellen va ingen mindre än 17-åringen från förra helgen ^^ hehehe fint de.. Tror att jahade lärt upp honom lite för de verkade lite bättre denna gångnen..

däremot måste ja bar säga attom man ä så ung kanske man inte ska raka bort allt hår down there för de kan lätt kännas lite pedovarning när han inte har nått hår!!!!


Mitt tips 4 the weekeeend <3


Kisses my lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0