kan man få canser av att hångla me nån??

by the way.. såg verklien min drömm kille på krogen igår!! asså verkligen världens hetaste hunk! + att han ahde tajt edhardy tshirt ;) me like ;)

tänkte direkt glida fram o köra mina mooves men då säjer hanna att hon har hört att han har lung cancer :S

asså blev lite orolig man vill väl inte hångla me nån som har cancer eller? ifall de smittas?

bara undara :S


nu blire ut o sola toppless o invänta attt grannpappan ska komma hem ;) kanske ska skaffa en liten repstege så han kan klättra upp på min balkong när han ser mina oemotständliga boobs ;) fressta e bara mitt förnamn ;)



kisses n huggz!!

Kommentarer
Postat av: Göran Persson

haha jag skrattar åt dig, din lilla... lilla människa.... hahahahahaha vrider mig i skratt....

2010-07-06 @ 00:53:57
Postat av: Anonym

nej, du kan inte få canser av att hångla med någon. där emot kan du få hudcanser av att sola för mycket :P

2010-07-08 @ 07:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0