Ny affärside + att ja fick ett liiiiigg ;) (igen)

Alltså ibland fattar jag nada.
Imorse blev ja väckt av att rörmockargubben kom... En annan...
Och då sa ja va bra att ni inte skicka han polackgubben igen (som ja fick ett ligg me ;))för han fatta inte va han skulle göra.
MEN, jag siterar:
"Så illa kan de inte ha varit vi har inga polacker som jobbar hos oss"
:S   :S    jag upprepar:  :S
Vadå har ja blivit lurad?
Så nu har ja alltså legat emd en bara för att han va hantvärkare så var han inte ens det :(
alltid ska man bli utnyttjad å lurad till massa saker som man igentligen inte vill!
Iaf så trötstade jag mej med att ligga me den riktia hantvärkarkillen som va lite freschare iaf!!
:D
+ Att min dusch blev fixad så de blev första duschen på över veckan :)
Sen har ja kommit på en smart affärside!
De handlar om Ed Hardy mitt favvo märke men kan inte säjja för mkt för de e lite affärshemligheter änn så länge!
Tänkte iaf åka ner till ett billigt land (turkiet) och köpa massa märkeskläder där. Kostar kanske 10 eller 15 kronor för ed hardy och armani kallingar å sånt snyggt. Allt är billigare där för de e typ barn å sånt som gör kläderna å dom behöver inte lika mycke lön som vuxna.
Sen säljer man här hemma på tradera typ eller på nån affär för 100 kr ;)
T-Shirt "Dragon Fight"
I love Edddddiiiiie Hardyyy!

Ska smida lite emr på de.
Annars har dom en handduk på ellos som e edhardy liknadne som ja tänkte man kan köpa å sen sälja å säjja att den är ed hardy...
Här kommer en bild på den:
Efterlyser å undrar om de är nånsom vet nått ställe i sverige som har barnarbeten eller så att det är billigt. Tänkte så man slipper åka till turkiet för att köpa...
XOXO

Kommentarer
Postat av: du väljer

Slampa eller hora, vad föredrar du?

Så som du håller på så kunde du lika gärna ta betalt av dina "ligg".



Som de verkar nu så är du bara en simpel slampa...

2010-07-13 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0