Blogga i krog kön :)

Äntllien premiär på bluemoon igen för sommaren!! Försökte få med mej Hanna men hon skule jobba imorgon. Men ja r inte dn som är den utan jag förfesta lite hemma, sen en cider på ankns uteservering och nu står jag å kö här, sjukt lång kö, man vill ju inte se ensm ut så jag plocka fram min underbara iPhone å bloggar lite (ps har den vita idag så ring på den om ni vill nått :)) faan va ja Hr gött span längre fram i kön, ska snika mejj fram å ragga nu ;) de bästa är ju att få ragg i kön så slipper man gå in dit bland alla fattiga studenter. Bläääää de borde finnas ett special ställe för oss snygg rika ;) xoxo

Kommentarer
Postat av: Liza R

När kommer svaren på frågorna?

2010-06-06 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0