Misslyckande me bebis som nästan dog..? :S

Va över hos grannen en sävng och skulle flörta in mej hos pappan i familjen...
Hade ju stått å smygkikat i titthålet en stund och de hände liksom inte så mkt, så jag gick över å ringde på ;)
PAPPAN öppnar :D
Självklart hade jag djuuupaste urrigningen nånsin, fast utan att se slampigt ut..
De besta va att ungen inte syntes till å va tyst för första gången nånsin. Så ja började snarja lös me pappan att ja förstod hur jobbit de va me barn å att ja kunde ställa upp när de behövdes även me andra grejjer.
Hehe ^^ tror han tog de som en inbjudan för hans blickar gled ner mot mina två vänner om vi säjjer så ;)
Körde den varianten me å lägga ena armen runt om å liksom trycka pattarna mot så han kunde liksom inte undgå att glo ^^ Hehe tror han blev rätt kåt.
-MEN då kommer hon - HÄXAN, Ser fisförnäm och ful ut. Asså hon va kanske nått år äldre än mej, max 25-26 år... Såg iofs ut å va närmare 40 men aja jag kan bedömma ålder rätt bra så..
Fattar itne att hon vart hemma hela tiden å bara varit i köket typ :S
Men ja försökte fjäska mej in å "åååh man kan inte tro att du har fött barn me den kroppen.. blabla"
Fast hon borde itne gått på de för hon va sjuuukt ful å äcklig!
Så börjar eländet. UNGen sätter igång å skriker.
Tänkte att ja hade min sjans att visa vilken bra nanny jag kunde bli, så hänkar på in i sovrummet (som för övrit hadde en feeeeet vattensäng ^^ omg måste provas) Så plockar ja upp ungen ur bebissängen som typ ramlar ur mina armar och ner på golvet :S
Eller de va inte som att ja släppte den utan den korvade sej mer så de gick inte å hålla den :S
Häx mamman blev jätte sur å typ skulle ta över :(
Aldri får man visa vad man går för. :(
jaja nu är de bara att försöka få mer uppmerksamhet från the pappa så kan nog den familjen splittras - ungen försvinner - å ja kan sova normalt igen :D
Nya tag senare i eftermidda. Nu ska ja in till stan å shoppa löööööös på systemet
XOXO kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0