not my problemz

Helt jävla oskylldi glider jag ner till min lilla postbox för å se om de kommit nån fattig reklam.

Och de hadde det. Från polismyndihet med mitt namn på :-S

Fatta direkt att de va för min senaste "shoppingrunda" på ginatricott... Ajja de brukar bara bli nån böter på sånt osv..
Men så öppna ja lite snabbt å så står de nått me förhör.

Och när ja fatta vad de stod fatta ja ingenting... Jävla våldtäkt..

Först tänkte ja bara att ja har inte blivit våltagen.

Men tydlien är det en som har blivit det av mej?? Som ja förstod av brevet.

Ajja kan bara säja att ja träffa han på krogen, eller utanför score lr va de nu va mitt i natten iaf. + att han sa att han va 16. vilket i sjelvaste vekret var en ren lögn!

För nu har han "blivit våldtagen av mej"

Jeje jag hörde inget nej och i 99% av fallen när nån blir våldtagen så är de offrets fel som inte visar tydlit nog att den inte vill.


Dessutom visste ja inte att han va 14 då men han har fyllt 15 nu tydlien... Han hade skägg å allt...

jäjä säkert han jävla föräldrar som fått han att anmäla den lilla insidenten.

Planen är iaf att försöka göra så han blir kär i mej nu istället så kanske man slipper den här förhörs grejjen...?

noww tv time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0