Jag ska bli en slampig mamma

Ååååh torsdag = bakisdag!
Va ju ut på K-town igår, drack som ett djur. Blev bäng full. Och nu bakis som faan.

Men jag var tydligen lika snygg som vanligt för killarna flockades som hyienor kring ett kadaver på savannen =)

Skulle ju försöka hitta en skaplig kille som kunde va en rba fadersjestalt. Fanns nåra hetingar, studenter brukar ju va lite emr så rika å smarta liskom.
Men han som ja tillslut följde me hem va kanske inte dne bästa pappan men ett gött ligg iaf ;)
Har no aldri träffat en sån vild kille han bara bolla runt me mej typ - me like!

Men han va lite knarkig, inte för att ja ska träffa han ijen men han måst eju ha råd å betala underhåll å sånt till ungen så man tjänar nått på de... förutom barnbidraget å de då...

Va iaf inga problem att få till ett oskyddat samlag.. höhö när de väl hettade till frågade han inte ens om kondom.. ;)
So now, just wate and see.
Vill ju helst ha en dotte rmen om de blir en kille så behåller ja den nog endå!

Fyyy faaan ja har spuytt en gång redan när ja har skrivit detta, dricker cola emmallan som ja spyr upp :(
Vet ju inte om ja mår illa för all teqila eller om de är för att ja ev är pregnant..

*KYSS Å SPYY*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du börjar inte spy förrän du varit gravid i ca. en månad. Har du tänkt på vad det kostar att ha barn? Du tjänar inget på att skaffa barn då barnet ska ha mat, kläder, blöjor och liknande. Barn växer så otroligt fort så det är inte ovanligt att de växer ur sina kläder på ett par månader, sedan har du ansvar för ett liv i 18 år, ett liv som ska ha mat och kläder och ses efter du har ansvar för allt ungen gör. I övrigt så är det som en tidigare person redan sagt; rökning och alkohol är big no-no så fort du vet att du är gravid, annars får du inte ett friskt barn.

2010-04-09 @ 03:32:33
Postat av: Anonym

Ok, ingen annan svarar på dina frågor eller säger ifrån så jag bara måste..

Det liv du lever har inte plats för ett barn. Du funderade på att skaffa en hund för att du lättare skulle gå ut och gå, och bara det är en bråkdel av jobbet man har med en hund.

Ett barn kan du inte ångra, även om du skulle adoptera bort det som du syftar på med nio månaders betänketid, så kommer din kropp gå igenom en av sina största förändringar den kan, och även om du kan betala för plastikoperationer efteråt är det fortfarande långa processer och mkt pengar för ngt du bara vill prova. Värt?

Jag har växt upp utan en pappa hela mitt liv, och även om du inte ska tycka synd om mig så tänk själv hur det är att leva utan någon och om jag någonsin fick veta att det var såhär min mamma pratade innan funderingar på mig (att det skulle va okej utan farsa och att det inte spelar nån större roll vem det är) så hade jag aldrig pratat med henne igen.

Du berövar ett liv, ett barn, så många rättigheter det ska ha från första graviditetsdagen, och ja, vi har fattat att du är ego och gör vad du vill och där har du nog svaret. Ingen person av detta kaliber blir en bra mamma, du har inget att ge ett barn nu.



Lek av dig, sup och knulla runt, det är du ju bra på!

Peace

2010-04-09 @ 10:12:11
Postat av: Anonym

och du tror att gravid blir man på mindre än 24timmar? du vet det tar ett tag för spermierna att simma fram..

2010-04-09 @ 15:54:35
Postat av: Erkan

Gå och lägg er

2010-05-08 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0