stor efterfrågan! fler tips! så får du tyst på dina skrikia ungar epeisod 2

oo höll nästan på å glömma! de har vart endel efterfrågningar på mer tips här hur man ska få tyst på sian skrikia ungar..
känenr mej lite av en expret även om ja itne har ungar själv men, alså kan ju inte va så svårt å få tyst på dom snoriga rackarna!

här är tep Kim som frågar:
"Hejsan!
Jag och min sambo har funderat på barn, men vi skulle vilja ha lite mer tips ifrån dig först ;D"

måste säga att, de e klart man hjälper till i en sån här situation...

för de första så vill ja abra säja att de bästa e att itne skaffa barn alls, dom e snoriga o äckliga...
som sagt gör de bara om du känenr att du vinner nåt på de!
menar alla kärlek i världen räcke ändå itne till när ungen börjar skrika för femte gången klockan 3 på natten,,,,

anyways, ni som ändå trots alla dessa varningar bestämemr er för o skaffa barn här kommer del 2. så får du tyst på dina skrikia ungar:

1. om ungen som sagt e jobbi o börjar gnälla mitt inatten o du tec. ska upp tidigt dagen efter o itne har tid o gulla me den o sjunga den till söms, mitt tips är,

tryck en kudde över ansiktet på den, men bara tills den blir tyst!
alså man ska ju itne döda den, men alså om man abra gör de en kort stund så kanske den iallafall svimmar..

2. man evt ju själv hur de kan va om man blir riktigt irreterad p nån å bara vill slå till den personen..
men med barn så går de itne riktit o göra de, man vill ju inte hamna i bråk me socialen eller nåt sånt..
då kan man blir dömd för barnmisshandel åsånt där..

mitt tips är, du kan nypa ungen, de är ändå itne misshandel..
o om du ska göra de så de inte syns, typ i hårbotten kanske?
eller typ vid knä elelr armbågen, där brukar ändå barn alltid få massa blåmärken om dom ramlar åsånt...

alså missförstå mej itne nu, ja tycker de e fel o slå barn, men sålänge de itne e misshandel så är de väl okej...

3.
men sen kanske de finns dom som inte tycker de e okej att göra så barnet få ont, mitt tips är isåfall, man kan misshandla någon psykiskt!, alså utan slag o nyp åsånt..
du kan tex. trycka ner den under sin uppväxt, oså..
så den tappar självförtroendet o inte vågar sätta sej upp mot dej o blir kaxi o jobbi när den blir äldre.

ett exempel är:
att du säjer typ: - om du börjar tjaffsa nu så berättar ja för alla dina kompisar att du kissar på dej i sömnen...

hihi :D


aja de va alla tips för idag!! hoppas de kan hjälpa!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Näns

Shitt!

tappar ord för hur dum i huvet du är!

2010-04-26 @ 16:47:14
Postat av: Anonym

åå detta måste jag testa på mina barn! (eller.........)

2010-04-26 @ 17:13:05
Postat av: Anna

Ærligt talat, du ær så jævla rubbad. Æven om allt detta ær ett skæmt så har du fan gått øver grænsen nu!

2010-04-26 @ 21:42:40
Postat av: Anonym

mm, jag kan intre tänka mig annat än att detta är ett "skämt". Finns väl ingen som är så jäävla dum i huvudet som du verkar vara. Dock är det för helvete inte ens kul. I vilket fall som helst behöver du fan hjälp ditt jävla psykfall

2010-04-30 @ 10:56:30
Postat av: Anonym

Ja nä, det här bekräftar ju det jag misstänkt länge, hon är INTE seriös, och jag tror hon VILL se hur många hon kan irritera....

Anyway, sämst sätt iaf asg

2010-05-01 @ 01:20:39
Postat av: angelica

Jag har anmält din blogg, jag jobbar som utredare och fick tips här om din blogg.Vi har din Ip adress och kommer höra av oss till dig så snart som möjligt! detta är inte okej vad jag läser på denna sida.Välkommen att ringa mig på 054-295000 be att få prata med Angelica R.

2010-05-25 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0