:( har en plan så nu blir de ändringar! :D

ÅÅh nu har jag vaknat upp i den här jävla värden!
Ensam - såklart. :(
Hatar honon så jävla hårt! Känner mej inget värd! fast ja vet hur snygg ja är så ... :(
Vad har ja jort för fel?
Trodde verklien att ja kände han å att de skulle fixa sejj nu.. Att de va min tur att bli lycklig!
Mitt liv känns som ett tomrum de k'änns som at tnågot fattas efter dehär...
Såååå nu ska ja allt visa honom att såghär behandlar man inte nån å spesjelt inte mej!
Ja ska faan sätta dit han för som han är!
Har besluta mejj för att hämnas!
Hämnden är ljuv ;)
Planen är som kommer här: eller två planer!
1: Nu ska de bli han som är besatt av mejj! Ja ska göra allt för att han ska stalka järnet på mejj! Har grov planer på dehär så mer detaljer sen.
Flr ja har en till plan
2: En affärsidé, en riktig den här gången som ingen kan tycka är "gammal" eller "horig" (vet ni är avendsjuka")
Man kan  beställa hämnder av mejj!
T ex om man har en kille som har varit otrogen eller som man vill testa eller nått sånt så kan man beställa mej å sen kan jag göra olika saker mot betalning.
ALTTSÅ INTE SEX utan mer att ja jag kan smitta dom ;) eller typ se om dom skulle kunna vara otrogna åsådär...
Så här kan man beställa att dom ska se ut ;) hehe
eller om man bara är trött på dom kan ja göra slut åt den som inte vill sncka själv... eller nje men ni fatatr typ planen lr?
Sen ska ja ha en hemsida som man kan se olika saker man kan beställa som ja ska göra =)
Tror nämlien att de finns mer personer i den h'är stan som behöver hämnas... Nu kör vi brudar!!!!!!
(ps ... i ust to love U, but not anny longer fuck u)
Känns skönt att ha ett mål med livet, känns som att ja erkligen vet va ja vill nu. synd att de skulle bli såhär först abra ...

Kommentarer
Postat av: Märyyy

Jävlar vilken äcklig bild!

2010-02-14 @ 22:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0