kom å köp mej ;) hehe nädå.. eller?

Jag undrar vad de är för fel på vissa killar. Ja stack ju ner till stan förut för å kränga plajstaitionet. Så tänkte jag lite urringat kan ju kanske locka tll vidare affärer... *ni vet va ja menar*
Så kommer ja ner till torget så va killen typ 15 kanske?? eller 16?? vad vet jag.. gick nog på gymnasiet iaf.
Första tankan: liten... ni ve vad...
andra tanken: han har ändå ingen kasch.
tredje tankne: go 4 it ;)
Hehe frågade om han va sugen på nått..
haha så bara verkade de som han inte ffatta nått.
Så ja sa att han kunde få en avsugning för bara 100 spänn extra. (måste ju va snäll ibörjan så får man bra rykte kan amn ta emr betalt sen.. eller?)
Men han banga.. WHAT?
fattar inte avrför..? och jag vet att hundra spänn skulle va biilligt för att va från en tjej som mej så säg inget om att de va dyrt!!!
Men iaf nu ska jag fösöka styra upp resten av pengarna.
500 spänn rikare nu då men 200 spänn kvar å hämta från lördagens bluffgubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0