Me a winer in the end =)

Så här sa en tjej till mejj:
"Skulle på riktigt bli rädd om du fick jobb som lärare. Du kan varken stava eller använda korrekta meningsbyggnader. För det andra är du antagligen den sämsta förebilden en ung tjej kan få. Satsta på en karriär som hora istället, det tror jag skulle passa dig bättre:)"
Okej lilla gumman ska bara säjja en sak om dina meningar och uppbyggnader. som du kalalr dig för "läraren"
Alla kan vara förebilder på ett eller annat sätt. vad säjjer att du skulle va bättre än mej. är du lycklig me ditt liv lr?
Nej tänkte väl de, ja vet iaf hur man lever loppan!
Iaf de som du har gjort fel är att du skriver "för det andra...."
Då har ajg en fråga till dej:
Hur kan det finnas något för det andra när det inte finns något för det första?
En sista sak bara, missbruka inte smileisar. en glad smajl ska man ha om mna menar nått bra!
Fuck U and all the rest ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Emmy

mm, håller faktiskt me dej :):):):):):):)

2010-02-16 @ 23:59:20
Postat av: Ida L

Ja där ser ni, vem äre som är smart egentligen???

2010-02-17 @ 00:08:27
Postat av: maria

jag har följt din blogg ett tag nu och det hugger till i hjärtat när jag läser vissa inlägg som du gjort men även inlägg gjorda av andra. Du har en benägenhet att bland annat misstolka kommentarer om dig (konstant, jag antar att det är pga att du är efterbliven). Anledningen till att man skrev och varnade dig för injektioner med botox är absolut inte för att man tycker om dig (snarare tycker synd om dig). Sedan att dina (antagligen) lika korkade polare backar upp dig i din blogg angående ditt horande (du har redan könsvårtor va?)betyder inte att du gjort ett bra karriärval... ALLA som läser din blogg tycker att du är den dummaste tjejen i hela sverige, förutom dina kompisar. (Som för övrigt ska spruta in botox i dina läppar som du beställt från nätet...smart). Förr eller senare kommer alla få reda på vem du är, är du verkligen beredd att riskera det? har aldrig varit med om att en så osmart (du förstår det ordet va?) person yttrar sig offentligt..

2010-02-17 @ 03:04:55
Postat av: sara

hahaha, ska du tracka ner på någon annans stavning och grammatik, du som inte ens kan stava till winner.

Jag tror seriöst aldrig att du skulle bli anställd som lärare, det är du för osmart för s

Och jag har en känsla av att du har alldeles för dåliga betyg för att de ska vilja ha dig. Sen har jag inte hundra procents koll men jag tror de brukar vilja ha folk med ett rent brottsregister... Där har ju du ett problem isf.

2010-02-17 @ 14:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0