tack för varningarna

Hej alla läsare
de här inlägget ska vara som ett tack för er som bryr sejj om mej!
Ja har ju beställt botox nu som ja hade tänkt spruta in, INTE SJÄLV SÅKLART jag är itne helt dum i huvvet ;)
Men Hanna ska hjälpa mej!
Men efter alla kommentarer om hur giftit de är man kan dö man kan få vääärsta misslyckade läpparna osv.. Så kan jag tänk mej att vänta me de å se om ja hittar nån som vet emr hur man gör som kan hjälpa mej!
Om de inte vore för alla som har varnat hade ja nog gjort de redan idag.
tex den här bilden skickade "rödhårig". rödhåriga kanske är fula, men dom är iaf omtänksamma, tänk på de nästa gång ;)
den här bilden skrömde mej
Over and out me de.
Du som undrade hur man får tag på mej så har ja såklart msn, har 2 st men den ena är iaf [email protected]
Den använder ja till msn och kommer ha den till mitt jobb när man vill beställa tjänster av mej...
Tänk på att ja inte säljer sex direkt utan att jag säljer hämnder och att man akn beställa bara "jag vill ha en hämnd på den å den för den har gjort blabla" så kommer jag oftast på nått taskigt som ja kan göra ;)
Kan ju somsagt bara snoka på killar eller se om dom varit / kan tänka sej vara otrogna osv.. Ni förstår..
Sen betalar man till mitt konto efter de!

Kommentarer
Postat av: Ida L

Skönt att du tog ditt förnuft till fånga för sådär vill man ju inte se ut direkt:S

2010-02-15 @ 21:20:32
Postat av: Lasse

http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=74631



Här kan ni läsa om henne!:/

2010-02-15 @ 21:43:37
Postat av: Anonym

rödhåriga är inte fula

2010-09-27 @ 17:28:51
Postat av: Anonym

men är du dum eller rödhåriga är inte fula, klart det finns fula rödhåriga men det finns lika många fula blonda, brunetter etc..jag har en rödhårig på min skola och hon är snyggast i skolan!

2011-06-07 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0