winnerwinnerwinner dinner? hehe

Dinner me tha lady til lhelgen... hehe kommer få kamma in storkovan lr?? Undrar bara hur hon ser ut?
Men
Jaha då är amn anklagad att va osmart... Och inte kunna jobba som lärare.
Va vet ni ommina betyg?
Läs inlägget från några dagar sen om förklaring till att de blir FELSTAVAT när jag skriver snabbt på datan men de betyder inte att ja inte vet hur saker stavas!
Som WINNER tex vem vet inte de?!
Iaf så en sak till att de blir inget med botoxsprutorna för ja ska hitta nån annan som vill ha dom eller s skiter ja bara i de för ajg har blivit uppskrämd av alla som skriver massa skit till mig för at tja ska må dåligt. all tha time.
Men ajg är starkare än så ni kan inte knäcka mejj.
Och en sak till jag är inte utbildad lärare, ja ska söka som EXTRALÄRARE på en skoal genom en kompis som redan jobbar där och hon har tipsat om mej =)
Iaf så imorron ska ja träffa rektorn där å sen får vi se vad som händer. Alltså inget heltidsjobb inget sånt men extra å ja ska isf inte ha hela klasser utan som hon att hjälpa som stödlärare om man har hamnat efter å så så man kan få betyg innan amn går ut ur nian.

Tycker de ä alla som kommenterar taskit som ska ta tag i sej själva å förwsöka styra upp sej å inte leva genom andras misstag utan skapa sina egena.
Ni vet misstagen man lär sig av så jag kan en del mina friends ;)
hihi
Hitt teather som sagt = mee ;)
Luuuve youuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla skriver INTE vad botox kan göra med en om det blir fel för att vara elaka och för att du ska må dåligt. De är väl bättre att få reda på vad botox kan orsaka än att testa och behöva leva med en missbildning som de faktiskt kan bli om det används fel, för då lär man garanterat må dåligt resten av livet.

2010-02-17 @ 21:59:10
Postat av: hanna

alltså det är ju helt galet att du ska dejta denna tanten lr? varför ska du göra de?

Jajaj du har dina planer du ring mig imorron så kan vi gå ut på ankan me studenterna ;)

2010-02-17 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0