blod å revor OMG!!! ARG

Då har ja börja mitt nya liv.. Skulle gå ner å köpa cigg på kiosken... Men OTUR så var de stängt.
Så tänkte ja ska ju börja träna när ja får mina träningskläder från bubbleroom så why not start today??
Så ja promenerade bort till macken å köpte cigg där å sne gick ja en extra runda upp mot våxnäscentrum.. Kändes super bra!!! Nu ska ja bli ännu hotter!! Hehe Passa er out there!
Iaf så när ja kom hem kolla ja i grannes postfack och va HELT säker på att ja såg en såndär postkupong så man kan hämta paket med den. Måste ju va mitt paket!!!!
Hämta skruvmejseln å skulle bara peta ner den. typ dra den till kanten
Men nä ja står där å bender så nådde ja inte ner å de blev massa groper i locket å sen blev ja såå jävla arg så tkte de va lika bra å bara slita upp skiten. gick inte så bra för nu skar jag mej i handen å sen tror ja grintanten på 1:an hörde för hon stod med öppendörr när ja kom upp..
Heheh blod å revor på grannes postlock imorron blir inte så kul för han!
Jaja nu har ja plåsrat om handen å slängt skruvmejseln i soperna så ingen vet att de va jag. Eller vafaan de kommer väl inte bli nån som bryr sej ändå. *plockar upp*
Men imrogon mååste paketet komma!!!
LÄNGTAR SÅÅ
Kanske ska va där nere när brevbäraren kommer så kan ja ta de direkt... *HMMM**

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste vara en seriöst störd människa.

Vem gör sådant?

2010-01-19 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0