Boy = Toy

GoMorron!

ååh here we go again!
Pallade inte sitta hemma igår, men ingen vill ju med ut så jävla tråkiga. Tur Hanna att du alltid ställer upp.
Kan säjja till er andra som ja vet läser här att ni är torra och sluta hitta på ursäkter för att inte festa.
Säjj som de ä, "jag vill inte jag är för tôrr". Iaf fuck U!

Nu har jag stillat ett behov iaf träffa en heting som ja sov hos Adam, rätt snygg. Men se på morronen va han dissig som faan.
Iaf så låg ja inte me han vet inte varför de blev så men jag sög av honom kan man säjja sen somnade han. Jävla misstag att inte bara ligga för ja va rätt sugen men tänkte ändå att de kanske va bättre å inte ligga så kan man ses igen. "verka seriös flickvänsmatrial"

Men får se om han ringer.

Störig kille iaf hoppas ändå att han inte ringer på ett sätt. Nått skulle jag ju ha iaf så fick med mig plånkan -hehe börjar bli rutin.
Men hade no cash så men ett kort å tror man kan använda på nätet.. Hehe Ska unna mejj nått för om han inte ringer har han utnyttjat mejj =P

Iaf så nu ska ja inte gå ut å träffa killar på krogen mer för dom är SVIN + vill bara utnyttja.
Kan säjja att hippien har inte ringt än eller svarat på sms så kan han ens ha gett rätt nr?

Kanske ska hitta en mer seriös nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0